AJANDA
HAKEM HEYETLERİNE YAPILAN BAŞVURULAR

Hakem Heyetleri, 2013 yılı Ocak-Aralık döneminde 6 bin 510 başvurudan 1835’ini değerlendirmeye aldı. Değerlendirmeye alınan 1835 başvurunun yüzde 65’i müşteri lehine sonuçlandı.

Vatandaşlarla bankalar arasındaki uyuşmazlıkları ve sorunları çözüme kavuşturmak için çalışmalarını sürdüren Bireysel Müşteri Hakem Heyeti, yıllık faaliyet raporunu tamamladı.

Bu rapora göre hakem heyetleri, 2013 yılı Ocak-Aralık döneminde 6 bin 510 başvurudan bin 835’ini değerlendirmeye aldı. Bu başvurulardan 731’i bankanın olumlu sonuç bildirmesi nedeniyle gündemden çıkarıldı. Sonuç itibarıyla değerlendirmeye alınan bin 835 başvurunun yüzde 65’i müşteri lehine sonuçlandı. Vatandaşların, yaptığı başvuruların çoğunluğunu banka ve kredi kartları oluşturdu. Bankalara yapılan doğrudan başvuruların sayısı ise 3 milyon 351 bin 371 olarak açıklandı.

Bankaları 3 Milyon Kişi Şikâyet Etti

Öte yandan faaliyet raporunda bankalara doğrudan yapılan Türkiye Bankalar Birliği üyesi Bankalara doğrudan yapılan başvurularla ilgili istatistiklere de yer verildi. Buna göre bankalara geçtiğimiz yıl 3 milyon 351 bin 371 doğrudan başvuru yapıldı. Bu başvuruların yüzde 51’lik kısmını banka kartları ve kredi kartlarıyla ilgili başvurular oluşturdu. Tüketici kredileriyle ilgili 422 bin 565 başvuru gelirken diğer bankacılık ürün ve hizmetleriyle ilgili bankalara doğrudan yapılan başvuruların sayısı 1 milyon 214 bin 867 olarak açıklandı.



cheap jordans|wholesale air max|wholesale jordans|wholesale jewelry